Jótékonyság Mintegy 261 millió forint gyűlt össze a közmédia ötödik Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági akciójában, amely a Magyar Református Szeretetszolgálatot támogatta.
A svájci református egyházak segélyszervezete (HEKS) 31 millió forinttal, a Mészáros és Mészáros Kft. 20 millió forinttal járult hozzá a jótékonysági kampányhoz. Egy magánszemély 70 millió forintot érő Pest megyei kúriát ajánlott fel a szeretetszolgálatnak. Bekapcsolódott a jótékonysági akcióba a külföldön élő magyarság is.

A Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. Viktória korsóvázája 1,5 millió, Jean-Paul Belmondo francia filmszínész kabátja 800 ezer forintért kelt el. Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. vezérigazgatója a műsorban kiemelte: a 21. században szükség van kapaszkodókra, az egyházak közéleti szerepére. A református egyház iskolákat, kórházakat működtet, karitatív tevékenységet végez, közösséget épít.

A mediaklikk.hu/jonaklennijo oldalon még több tárgy megvásárolható december 31-ig, egyebek között Dzsudzsák Balázs dedikált meze, rézkarc és rézmetszet a Tiszántúli Református Egyházkerület és Református Kollégium Gyűjteményeiből, Dani Gyöngyi paralimpikon vívó mellvédje, és a békéscsabai Baji Balázs gátfutó dedikált versenycipője is.

— Láttam, hogy zajlik a licit, és úgy gondoltam, hogy a felajánlásommal én is segíthetek. Nem tudom, hogy elkelt-e már a cipő, s ha igen mennyiért. A sportszergyártó cég támogatásának köszönhetően megengedhetem magamnak, hogy gyakran váltogassam a cipőimet. Konkrétan nem emlékszem rá, hogy a cipőben mely versenyeken futottam, elképzelhető, hogy a Gyulai Memorialon, vagy az Európa-bajnokságon rajtam volt, vagyis van „benne” néhány jó eredmény, a lábbelin látszik is, hogy többször használtam — mondta lapunknak a Kopp-Békéscsabai AC gátfutója.