Testközelből láthatta a Csillag születik nagydöntőjét Balog Roland. A 29 esztendős békéscsabai fiatalember kiváló rajztudásának és persze bátorságának köszönhette, hogy betekinthetett a műsor kulisszái mögé. Mik ezek? — Néhány héttel ezelőtt készítettem egy szénrajzot Juhász Marciról, a borsodi zenész srácról és Puzsér Róbertről, a szigorú döntnökről. Utóbbinak csak az e-mail címe volt meg, gondoltam, egy életem egy halálom, elküldöm neki. Másnap már ott volt a válasza a postafiókomban — mesélt a kapcsolatfelvételről Balog Roland. Tegyük hozzá, a szigorú ítész hetes osztályzatot adott a róla készült portréra, ami, ismerve a vékonyan fogó ceruzáját, kiváló eredmény. — Ezután a műsornak otthont adó csatornának is elküldtem az anyagot. Néhány nappal később jelezték, szeretnék, ha valamennyi nagydöntőst, zsűritagot és a műsorvezető-párost, Ördög Nórit és Lilut is megörökíteném. El is készítettem a rajzokat, melyeket személyesen adhattam át az érintetteknek — tudtuk meg az ifjú alkotótól. Balog Roli érdeklődésünkre, miszerint milyenek testközelből a modelljei, elmondta, Puzsér a való életben sokkal közvetlenebb, és barátságosabb, mint ahogy azt hisszük. A csabai fiút például túláradó örömmel fogadta. — A későbbi győztes, Mészáros János Elek ugyancsak kedvesen reagált, sütivel, szalámival és jóféle vastagkolbásszal is megkínált. Szirota Jennifer mosolygott, vele is váltottam néhány szót, sőt, még két puszit is kaptam. A többiekkel csak futólag találkoztam. Mondjuk, ez is elég volt arra, hogy megállapítsam, Ördög Nóri a való életben alacsonyabb, mint ahogyan a tévében látjuk — sorolta élményeit Balog Roland, akitől azt is megtudtuk, már gyermekkorában imádott rajzolni. — Általános iskolás koromban kezdtem el igazán foglalkozni a rajzzal, aztán egy hosszú, tízesztendős szünet következett. A főiskolán aztán újra előkerült a szén és a pasztellkréta. Szerintem ez utóbbiakkal lehet a legjobban visszaadni a mély érzelmeket. Egy mezőberényi srác, Tapodi József segített felébreszteni bennem a lelkesedést. Sokat tanultam tőle.Rajzaiért nem kért pénzt, az a célja, hogy alkotásait minél több emberhez eljuttassa. — Alázat, szeretet és sok gyakorlás. Úgy vélem, ez lehet a későbbi sikerek titka.